Citroen ve ELLE markaları ortasındaki iş birliğinin son eseri Citroen C3 ELLE 1.2 PureTech 110 HP EAT6 motoru ve 681 bin 400 TL’lik fiyatıyla Türkiye pazarına sunuldu.
Sınırlı sayıda üretilen bu özel C3, mat gümüş mavi vurguları, kabin içindeki Alcantara yüzeyler ve ek donanımlarla daha fazla konfor ve kalite hissi sağlıyor. Citroën C3 ELLE’de geri görüş kamerası, anahtarsız giriş & çalıştırma, ısıtmalı ön koltuklar, gelişmiş sürüş dayanak sistemleri, Vector 17 inçlik alaşım jantlar, koyu renkli art camlar, gösterge panelinin etrafında krom çerçeve ve deri direksiyon simidi standart olarak sunuluyor.
Citroen C3’ün bu özel versiyonu, ELLE Mecmuası’nın 21 Kasım 1945 tarihinde yayınlanan birinci sayısına atıfta bulunuyor. Siyah şerit üzerine sade beyaz harflerle “1945’ten Beri ve Sonsuza Dek” imzasını atarak dikkat çekiyor. İki ikonik Fransız marka ortasındaki paydaşlık, moda, zarafet, rahatlık ve toplumsal hususlar üzerinden bayanlara hitap etmeye yönelik ortak bir tutkudan doğdu.
Grafik imza ile taze ve yeni renk paketi
C3 ELLE, ELLE logosunun renklerine gönderme yaparak beyaz yahut siyah olmak üzere iki tavan rengi seçeneğiyle standart olarak çift renk sunuluyor. Siyah ve beyaz; kum, kutup beyazı, çelik gri, platin gri yahut parlak siyah olmak üzere gövde renkleriyle kombine edilebiliyor. Model, yeni mat gümüş mavi renk paketiyle sunuluyor. Metalik vurgulara sahip derin bir buzul mavisi, taze ve çağdaş görünümüyle tüm gövde renkleriyle ahenk sağlıyor. Airbump ekleri, ızgaradaki far ekleri ve tavan etiketinin etrafını kaplayan renkli vurgular, C3 ELLE’in yeni renkleriyle ahenk sağlıyor.
Canlı renkler
Kişiselleştirme iç yerde devam ederken, yeni mat gümüş mavi renk paketi ile uyumlu bir ambiyans elde ediliyor. İki renkli Advanced Comfort koltuklarda ana döşeme olarak açık Prusya grisi kumaş kullanılırken, sırtlıkların üst kısımlarında koyu mavi-gri tonlarında rüzgar grisi Alcantara kullanılıyor. Yine yorumlanan şerit desene sahip marka logosu baskılı dekoratif şerit, mavimsi saten vurgularla sırtlığın üst kısmını koltuğun geri kalanından ayırıyor. Değişen gereçler ön konsoldaki kalite algısını arttırıyor. Birinci sefer özel versiyonda, genelde premium versiyonlarda kullanılan Alcantara, C3 ELLE versiyonunun ön konsolunda kullanım buluyor. Mat rüzgar grisi, renk paketinin buzlu efektli metalik mavi çerçeveyle kontrast oluşturuyor. Ayrıyeten Alcantara’nın yüzeyini tekrar mavi tonlarda çift dikey dikiş tamamlıyor. Beyaz ana renk ve siyah şeritle çevrelenen ELLE logosu, yer paspaslarının art planında net olarak görünüyor. Anahtarlık ve araç içi çanta da Citroen ve ELLE iştirakinin iki logosunu sergiliyor.
Citroen C3’e dair istatistikler
Üçüncü kuşağıyla yollarda yer alan C3, markaya has konfor ayrıntılarına ek olarak kişiselleştirilebilme genişliğiyle de satış muvaffakiyetini artırıyor. Bu özel versiyon, 2018’de dünya genelinde 9 bin adedin üzerinde satılan birinci hudutlu özel versiyonu izliyor. Tüm Avrupa’daki C3 müşterilerinin yaklaşık yüzde 60’ı, arabalarını iki tonlu yani tavanı farklı renkte olan kombinasyonda tercih ediyor.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan ELLE Licence Collection Müdürü Sandrine Gay; “ELLE markası, 77 yıldır modaya, hoşluğa, kültüre ve ömür biçimine özel ve eşsiz bir yaklaşım sunarak her manada bayanların her vakit yanında yer aldı. Bu iştirak, Citroen ile ortak olan tüm bayanları, alışkanlıklarında ve günlük hayatlarında destekleme ideolojisinin bir parçasıdır” dedi.
Citroen Renkler ve Malzemeler Başkanı Muriel Prodault; “ELLE ve Citroen, C3 için bir defa daha çokça üsluba sahip çağdaş bir kombinasyon oluşturdu. C3 ELLE’in hem dışını hem de içini süsleyen yeni mat gümüş mavi renk paketinin pastel mavisi, taze bir baharı müjdeliyor. Bu renk, bilhassa hazır giysi modasındaki trendlerle büsbütün uyumlu. Yolcu kabinindeki metalik vurgular, Alcantara koltuklar ile gösterge paneli, deri direksiyon simidi ve renkli camlarla kontrast oluşturarak ferah ve aydınlık bir ortam oluşturuyor. Oturma odası rahatlığında bir yolcu kabini yaratıyor” dedi.